28 Şubat 2011 Pazartesi

hemşire size hiç şarkı söyledi mi?


İzleyici kitlem oluşmadı ama oluşacak yani daha yeniyiz buralarda. Nerede ne var öğrenme kısmındayım henüz. 

Bugün okula gitmedim mutluyum; okul çok sıkıyor beni. Nereye mi gittim. Hastaneye. Kan verecektim bugün, cildiye için. Benim için kan verme çok basitti yani korkmazdım iğneden -tabi ben öyle sanıyordum-. Kan verme odasına girdim dört koltuk, hepsinin başında da birer hemşire. Oturanları inceliyordum : orta yaşlı bi amca vardı 'ben erkeğim, ne olacak ki kan vermekten' düşüncesi ile yüzündeki acımış duygusunu belli etmemeye çalışıyordu ama yemezler bey amcacığım. (İğneden korkmadığım için böyle çevremdekilerle dalga geçerdim hep.) Diğer koltukta bi küçük çocuk vardı babası bakamıyordu çocuğun kanı alınırken. Duygu yüklüydü işte ortam. Diğer koltukta işte sıradan bi kadın oturmuş kanı alınıyor yani anlatmaya pek hevesli değilim çünkü kadınla aramızda pek iyi bir empati oluşmadı - doğru kelimeyi seçimi olmadı, farkındayım-. Odanın sonundaki hemşire boş koltuğu işaret ederek beni çağırıyordu. O anda ne olduysa artık öyle bi fenalık geldi ki çığlık atarak binayı terk edecektim. Annem hafifçe kolumdan tuttu oturttu koltuğa. (Neymiş başkalarıyla dalga geçilmeyecekmiş, her insanın korktuğu bir şey varmış.) Bi yandan hemşire annemle sohbet ediyor -yengem ve teyzem de hemşire olduğu için tanıyor kadın annemi-. Ben o arada nefes alma terapisi uyguluyorum kendime. Sinirden ağlayacaktım neredeyse. Kendi kendime gerilim oluşturmuşken hemşirenin sesini duydum şarkı söylüyordu 'acısa da öldürmeez, cehenneme dönd..' Evet evet bunu benim için söylemişti. İlk defa bi hemşire bana şarkı söylüyordu, çok duygulandım bak şimdi. Gülümsemeyle yetindim. Kadın bi yandan barkodu tüpün üstüne yapıştırıyor falan tüpün içinde kanım, gitti kanım gitti. Öyleydi yani, çıkışta annemle güldük tabi bayağı. Saniyeler içinde duygularım altüst oldu. Halbuki bıraksalar o anda ağlayacaktım. Tabi hemşire de düşünmüştür, ağlayınca peçete verecek falan masraflı iş, şarkı söyleyiverdi. Buradan teşekkürlerimi sunuyorum size bayan :D

2 yorum:

  1. ahahaa farkettim de benim de blogumdaki ilk yazın kan tahliliyle ilgili laaağn ama bana şarkı sölemediler pis hemşire :p

    YanıtlaSil
  2. ımm bu bi tesadüf olabilir canem, aşk tesadüfleri de seviyo ayrıca hohoh. neyse ne tekrardan havamı atarım şarkı söylediler bana (nokta) ahah

    YanıtlaSil